Bestellen & betalen
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Zolang je nog niet betaald hebt, kun je je bestelling nog wijzigen. Als je een bestelling eenmaal geplaatst hebt, dan kun je deze helaas niet meer annuleren.
Ik heb betaald met iDEAL maar geen orderbevestiging ontvangen
Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaats de bestelling dan opnieuw. We schrijven nooit twee keer een bedrag af. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, stuur dan een mailtje naar hallo@johnnyjungle.nl. Met behulp van je ordernummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.
Mijn creditcard betaling is afgekeurd
Het kan gebeuren dat je creditcard betaling geweigerd wordt. De reden hiervan kunnen we niet zien. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Bij een afgekeurde betaling wordt je bestelling automatisch geannuleerd en er zal niets worden afgeschreven. Wil je toch een bestelling plaatsen? Plaats deze dan opnieuw en kies bij het betalen voor een andere betaalmethode.
Klachten
Heb je een klacht, dan horen we dat graag. Zodat we het probleem samen met jou goed op kunnen lossen. Je mag een mail sturen naar hallo@johnnyjungle.nl Wij zullen dan zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 7 werkdagen contact met je opnemen.